GIVEAWAY TERKINI (klik Banner untuk join)

GIVEAWAY TERKINI (klik banner untuk join)

Saturday, August 10, 2013

Kad Raya dari Rakan Blogger


Hari ni nak update kad raya yang saya telah terima dari para bloggers.. Ada 6 keping so far.. :)

1. First, kad raya dari Ayut.. Kecik molek je kad raya dia..hehe.



2. Second, dapat dari Diyana Hani.. Size paling besar dapat so far.. :)



3. Third, dapat dari Kak Kathy.. Masa ni siapa cepat dia dapat. Cepat2 saya pm kak Kathy.. hehe =)



 4. Forth, dapat dari blogger Ejulz.. Kad raya tempah. Cantik.. :)



 5. Fifth, dari blogger Awie.. Tak pernah tegur sebelum ni, tiba2 saya pm beliau nak kad raya.. haha.. tapela kan.. skali skala.. ^^



6. The last one, poskad raya dari Abylla.. Poskad ni sangat cantik, i like it very much sebab ada gambar kepala doodle tu kan.. Poskad ni dapat sebab menang giveaway yang dianjurkan oleh beliau.. :)



Saya nak ucapkan Terima Kasih pada mereka2 di atas tu untuk kad2 raya tersebut.. Hari ni hari ke-5 raya, tapi saya baru nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada pengunjung blog ni.. Kalau ada giveaway, jemput la saya join ok.. InsyaAllah saya akan join.. *kalau hadiah menarik* hehe gurau je.
Ok la.. Bye..



1 comment:

P#eoniX said...

banyaknya dapat kad raya!!!!heheheeheh...ade kecik,besar....huhuhuhuh!!!!