GIVEAWAY TERKINI (klik Banner untuk join)

GIVEAWAY TERKINI (klik banner untuk join)

Saturday, September 14, 2013

Segmen Klik-Klik Weekend #3 by Sally Samsaiman


Tamat: 18 September 2013

4 comments:

Amyma Omar said...

gud luck ain.. saya jemput join GA ni ya http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/special-giveaway-2013-by-misz-nadea.html

Ainim Suju said...

Hi..dari segmen yang sama..dah klik iklan blog awak

http://ainimrashihah.blogspot.com/2013/09/segmen-klik-klik-weekend-3-by-sally.html

jemput singgah dan klik iklan kat blog saya juga ya

AyuInsYiraH said...

ayu dtg dari segmen yang sama...ada masa singgah la ke blog ayu ye...tq

http://www.ayuinsyirah.my/2013/09/segmen-klik-klik-weekend-3-by-sally.html

Sally Samsaiman said...

Hi! Sally baru berkesempatan nak blogwalking korang yang join segmen..hehehe…ampun! terima kasih sebab join ye kawan-kawan :D

Pemenang pun sally dah umumkan…tapi baru 2 orang je yang respon…yang lain tak nak hadiah ke..?

http://sallysamsaiman.blogspot.com/2013/09/senarai-pemenang-segmen-klik-klik.html