GIVEAWAY TERKINI (klik Banner untuk join)

GIVEAWAY TERKINI (klik banner untuk join)

Sunday, December 8, 2013

Review Sponsor - Ur DreamWardrobe Collections (UDC)

Assalamualaikum..

Ok straight to the point lah ye.. Alhamdulillah.. Hari tu menang dalam Duo Giveaway by Aliya & FD..
and hadiahnya sepatutnya Shawl Alisya..

 Tapi sebab aku dah tak pakai shawl so aku pun request la pada sponsor Ur DreamWardrobe Collections (UDC) ni..


Alhamdulillah sponsor ni baik hati sangat sebab bagi aku amik Tudung Alisya.. :) Happy~

And ini lah dia Tudung Alisya yang aku dapat.. Kaler ungu.. Cantik tak? :)




Aku suka tudung ni sebab lain daripada yang lain.. Yelah.. selalu kita nampak yang kat atas kepala tu manik2 yang berat tu kan.. Itu pun okay, cuma yang ni lebih simple so nak pakai jalan2 pergi pekan tak ada la over sangat kan.. :)

So kalau ada yang berminat dengan Tudung Alisya ni boleh la dapatkan kat SINI. Harganya cuma RM27 sahaja. Beli 3 helai dapat harga RM75. Affordable kan..?

1 comment:

Mama Darwiish said...

salam
jemput join ..ada 51 hadiah hot !
VITAMIN SHAKLEE, TANAKA, KOSMETIK AVON, SHAWL dll

http://mamadarwiish.blogspot.com/2013/12/the-hottest-giveaway-by-mama-darwiish.html